القائمة الرئيسية

الصفحات

شرح موقع file4.net للربح من رفع الملفات 8 دولار لكل الف تحميل جديد 2018

السلام عليكم ازيكم يا شباب يارب تكونو بخير . بعض الناس يعمله على النت بدون اى مقابل لماذا لا تستفاد من النت بدال تضيع وقتك واهماهم الابلودر الناس اللى بترفع ملفات مثل الافلام والاغانى والبرامج واشيأ كثر انا النهرضه جيبلكم موقع الكل هيستفاد منه ان شاء الله وانا واثق انك هتتعيلى علشان انى خليتك تستفاد ومن غير كذب انا كمان هستفاد المهم ندخل فى الشرح 



موقع رفع الملفات هيدفعلك على كل 1000 تحميله 4دولار من مصر اما امريكه والدول الاخير على حسب سعر كل البلد امريكه الــ 1000 بـ ح دولار واكبر سعر للبلد فى التحميل هيا الكويت سعر الــ 1000 بـ 8 دولار طبعا انتا وشطرتك بقا فى ناس كتير هتقول اذا اسحب الفلوس هتعرف ازاى تستلم فلوسك  طريقه لدفع مثل الباى بل - فودافون - والريد المصرى - ووستريونيو - وفى طرق كتير لدفع يعنى كل شئ متوفلك وبدال بترفع ملفات وتبعتها لصحابك ارفعها على الموقع وبردو ابعتها لصحابك واربح منها واستفاد وانا ان شاء الله فى شرح هنزله على اليوتيوب اذا تربح وجيب زوار اجانب وتربح منها بطريقه سهرله مش هتتعب اما بخصول الموقع انا اثق فيه جدا وهنزلكم بردو بى اثباتات الدفع 
لتسجيل فى الموقع : www.file4.net
  ابدء الان واربح من الموقع وانا معاك اى استفسار اسئل وانا هجوبك اقسم لك بالله انا بحب الخير لكل الناس والكل يستفاد بتوفيق والربح الحلال
واى استفسار انا تحت امرك وان شاء الله مش هتندم واللى هيربح اكثر من 50 دولار يوميا الناس اللى برتفع على الموقع الابلودر واصحاب قنوات اليوتيوب اللى بتضع رابط التحميل اسفل الفيديو 
وانا فى شروحات كتير هنزله بخصوص الموقع 
بتوفيق ليكم جميعا واذا تم العمل على الموقع وتم الحصول على ارباح لا تنسى ان تطلع اى شئ من الارباح لوجه الله
للهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك.
لتواصل والحصول على الشروحات قريبا من هنا 
شكرا ليكم جميعا
بسم الله الرحمن الرحيم 
رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّاراً * يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَاراً * وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَاراً * مَّا لَكُمْ لَا تَرْجُونَ لِلَّهِ وَقَاراً (13) وَقَدْ خَلَقَكُمْ أَطْوَاراً).[2
صدق الله العظيم

تعليقات

التنقل السريع
    -->